fredag 2 november 2007

Fredag igen!

Veckorna bara susar förbi numera! Plötsligt är det fredag igen....Denna vecka har jag bland annat lyckats med konststycket att ha tre personer att vänta 45 minuter på mig - hade missat att tiden för ett möte hade ändrats (likadana missar är tyvärr inte ovanliga mera :( ). På grund av det blev en intervju gjord med andan i halsen. Den skräckinjagande artikeln blev äntligen klar. Aktuellt (för lokal-tv) bandades in på rekordtid - jag var laddad till tusen. Min faster fyllde 99 år - aktningsvärd ålder, skulle jag säga! Men höjdpunkten kom på onsdagen - min goda, goda vän kom på tvådagars besök. Härligt, härligt med "närvarande" vänner, alltså på plats här hos mig ! Tusen tack Katri för sällskapet, kockandet (disktrasan ;) - och fotona :)!

2 kommentarer:

Annika sa...

Hej!
Har haft Sverigebes�k ett tag nu och inte hunnit med mina favvisbloggar. S�g i inl�gget nedan att du k�nt dig lite l�g...HOPPAS du k�nner dig gladare nu. Det verkar ju s� iallafall. KUL med kompisbes�k i tv� dagar. F�rst�r att ni hade kul!
99 �r!! WOW, ja det �r en aktningsv�rd �lder...
KRAM!!!

Jemayá sa...

Tack Annika, jo det känns mycket, mycket bättre nu. Lite galopperar allt iväg lite i för hård fart för mig just nu, har inte riktigt tid att dra andan emellan. Men det är redan på bättre sidan. Kul att du också hade besök! kram