måndag 20 februari 2012

Bättre kondition!

Jag kom på att om det forsätter så här, kan jag itte annat än gå ner i vikt :):

måndag: buggkurs (gemensam barnvakt med väninna)
torsdag: qigong (D hos väninna med barn)
fredag: simning (D hos pappa över veckoslutet)
lördag: 3 timmar salsa i Vasa, sen lite över två timmar dans på kvällen på logdans (heter det väl på svenska..? Orkade inte längre än till 23 på kvällen, hade åkt iväg halv tio på morgonen hemifrån...)
söndag: zumba
måndag: buggkurs :)

Fast varannan vecka är det lugnare då D är hemma...då blir det lätt så att det inte blir någon motion alls på veckoslutet, men med ljusare och lite varmare tider ute, så ska jag väl få in promenaderna också så småningom.  Då jag var kär i höstas gick jag ner två kilo, men under julen kom de tillbaka. Hoppas gå ner fem kilo till sommaren......Vill bli av med det lösa, kurvorna får sitta kvar :). 

2 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Härligt med så mycket dans!

Jemayá sa...

Det gör mig gott - både fysiskt och psykiskt1 Lite extrem vecka var det, men dansen hänger kvar i vår :). kramar!