tisdag 13 november 2012

Hemligt?

Jag misstänker det inte funkade då jag försökte skriva in email adresser och göra bloggen privat, men vi får se - om någon ser detta, var snäll och kommentera :).

Ja, så kom jag in i fullmäktige i Nykarleby, den spirande kärleken fortsätter att växa och det har varit väldigt intensivt på alla håll och kanter de senaste veckorna. Mycket sorgligt blev det också i början av november, ett dödsfall i bekantskapskretsen här i Jeppo och i torsdags fick jag bud att Daniels farmor avlidit i hjärtattack där hemma helt plötsligt. Det rev upp sorg från mammas död - och en känsla av uppgivenhet: varför ska alla nära som finns runt oss försvinna. Tack och lov har jag nu A - någon har också kommit till...Men det är ännu så nytt och under uppbyggnad (tack och lov, finns så mycket grund att bygga på, skulle inte ha trott det :), så jag vågar inte riktigt tuta ut det på torget än - läs fb :).

Jag har också haft jobb rätt många kvällar och det blev tungt. Har inte haft tid för mig själv på länge, så då dödsbudet kom dagen då jag äntligen skulle pusta ut lite, då slog förkylningen till - men det räckte med lite sömn och en dags vila, så gick den om. Det ser jag som ett tecken på att jag psykiskt mår bra!

5 kommentarer:

Carina sa...

Tackar så hjärtligt för förtroendet att få läsa din blogg o följa med dina tankar! Och jo, det syns alltså... Önskar dej all framgång på alla kanter i livet!

Hoppsan vad det där låter officiellt :) men jag menar ju att du ska ha det bra med jobb, förtroendeuppdrag och framför allt Kärleken!

Jemayá sa...

Carina N alltså..? jag fick inte in din adress, men kanske den ändå for in...förstår inte riktigt. Jag vill lite veta vem som läser, men att någon läser :), men inte att vem som helst läser :D!

Maj-Britt sa...

Hej. Jo jag kom in. Roligt att livet kanns bettre nu. Ha de bra. Vi ses
Maj-Britt

Christina sa...

Det syns, det syns!! Lycka till! Hälsar Christina

Pia sa...

Varmt tack för inbjudan Ulla!
Det funka bra med min privata mejladress, jag använde inte bloggadresssen.
Jag har inte så mycket tid för bloggläsande mera, men ibland händer det tydligen :D
Lycka till med allting nytt och kom ihåg att ta hand om DIG!
Kram.