fredag 12 februari 2010

Ut i världen!

Huu, kan knappt fatta det själv, har just bokat sportlovsresa, var otroligt spännande :). Första veckan i mars flyger jag och D till Paris och tar oss därifrån med tåg till Montpellier. Tre hela dagar framme och sen igen en dag resa och kanske en natt i Helsingfors - och sen en dag till att återhämta sig hemma innan jobbet igen börjar. Nu har jag verkligen återgått till att vara mig själv - kontot är nästan tomt och jag bokar utlandsresa :) :).

ps. det blev ett kortvarigt glädjerus, fick igen ringa ambulans till mamma då hon hade jättetungt att andas. Få se om hon orkar hem ännu en gång.

7 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Å hoppas ni får det riktigt riktigt underbart!

Saltistjejen sa...

Å neeej! Nu såg jag din kommentar om din mamma.
Oj! Jag hoppas verkligen att hon blir bättre på sjukhuset. STOR KRAM!!!!

Anonym sa...

Jag ber för er alla. Love and light K.

Anonym sa...

Det var verkligen från den ena ytterligheten till den andra, känslomässigt alltså. Hoppas det ska ordna sig så din mamma blir bättre igen, och du & D får en skön resa! Spännande att se vad han tycker om Stora Världen :-)
Kram, Gunilla

Anonym sa...

Kram! Hoppas mamma din orkar återhämta sig igen så att ni kan få njuta av resan.

Trollmamman

Anonym sa...

Med önskan om en trevlig Vändag trots allt, och hopp om att din mamma klarar av problemen. Nu ut på en solskens- och happihyppypromenad. VasaM.

Jemayá sa...

Saltis: tack :). Var inte så skojigt på eftermiddagen, men lugnade småningom ner mig och nu har hon kissat ut två kilo på två dagar och verkar lite bättre. Månne de inte får rätt medicinering till henne nu, med tredje försöket!! kramar

K: tack, det hjälpte säkert!!! kramar

Gunilla: nu ser det lovande ut och har bokat intervallvård till henne sedan då vi är borta - då vet jag att hon blir väl omhändertagen. Hoppas verkligen vi kommer oss i väg, är jätteivrig - kollade på Google street view vart vi ska i dag :) . Kram! ps. NÄR ska du komma på facebook...?!?!?!

Trollmamman: ser lovande ut för tillfället, tack, kram!

VasaM: hon kunde tala rätt bra då ajg ringde i dag, så månne inte hon ska klara upp det denna gång också! Trevlig vändag till dig med :)