tisdag 3 augusti 2010

Help me choose!

Last week D and I went to a photographer to have our photos taken. I figured there are so few photos of us together, I'd like to have it properly done for once, since I don't have anyone who can take photos of us interacting in everyday situations. I have problems in choosing, maybe you can help me:)- I'd like to know which two you like the best! We went to Anders Wingren, who has a studio called Photomoments. I also had my own photo taken (easier to choose, not so many I liked, looked a bit uncomfortable on my own!) and D on his own. I might ask for your help with them as well, but let's begin with us two together, which I thought were the best photos. If you click on the photo below, it should take you to the album with big pictures!

15 kommentarer:

Cia sa...

vilka härliga bilder! underbara!!!fast tycker alla är lika bra så jag kan nog inte hjälpa dig i valet!!

Ann-Marie sa...

Hej
Fina bilder!
nr 3 (för att det är så fullt av liv o glädje = livsglädje)
nr 5 (för att det är så gulligt och för att det är så alldeles stilla)
men sedan tycker jag om nr 8 nästan ännu mer och egentligen är det det jag i alla fall skulle använda och förstora upp (för att ni båda tittar i kameran!)

Vet ej vad du ska ha dem till men jag ser framför mig redan hur du har dem på väggen förstorade!

Tack för att vi får se dem; det var verkligen fina bilder!

Anonym sa...

Nr 3 och nr 8 är tycker jag är bäst.
Mvh,
Steine

Saltistjejen sa...

UNDERBARA bilder!
Tyvärr kan jag inte välja ngn favorit. De var alla så fina!
kram!

alegni sa...

hej ulla! vilka fina bilder han tagit på er. jag gillar 5,7 och 8 bäst. jag är inte så mycket för sådana där vindmaskiner - de får mig att tänka på carola häggqvist ;) lycka till med valet!

Christina sa...

"Kind i kind pose´" och "Kockoo D" (mellan stolparna)är mina ABSOLUTA favoriter. Jättefina bilder! Vilken fin frisyr D har! Du också förstås ;-) Ha det great!

Anonym sa...

kind i kind och den som D har ögonen fast o ni står i vinden, den är fartfylld och glad.Du är verkligen vacker,du blir alltid bra på foton!kram Katri

Anonym sa...

What very fun pictures. I like the one that is in front (8?) but I also really like #3 and # 5. #5 is my fav! You are right, they are all really good!

jj

heffamamman sa...

De fartfyllda bilderna är roliga, men i längden vinner nog de mera traditionella tycker jag. Nr 5 och 8 får också mina röster. Ni är jättefina båda två! :)

D´s småkusin sa...

Halloj!
Härliga bilder hela högen. Röstar för nr 7 och 8, men gilla också nr 5.

ulrika v sa...

Härliga bilder! Gillar framförallt 5 och 6 - fast 3 och 8 är också fina. Gillar den delade glädjen i bild 6, Din nyfikna blick och trygga D i bild 5, farten i bild 3 och lugnet och närheten i bild 8.

Anna, Fair and True sa...

Nr 6 och efter den 7 eller 5! Kul idé!

Anonym sa...

Hej!

Helt superunderbara bilder :)
Jag håller med Katri, kind i kind och stående i vinden där D har ögonen fast. Vilka fina minnen :)

Kram

Pia - My Green Blog sa...

Det senaste var alltså jag. Glömde mitt namn :(

Anonym sa...

3,5 och 8 om man måste välja. alla riktigt bra