tisdag 19 december 2006

Hej!

Måste ju skriva några ord på svenska också - har ju fått signaler om att vissa av er har fått munhäfta av engelskan här :). Ni kan kommentera på precis vilket språk som helst (bara jag förstår det :) - jag blir bara glad av att höra från er!!! Denna blogg är ju ännu ny för mig, så det tar en tid innan jag kommer upp i varv - och det kan ju hända att jag aldrig mera (hmmmm....) kommer att ha tid/entusiasm att skriva som på gamla stället. Men vi får se! Jag hoppas i allafall att någon någongång läser!

oo vad fint - två domherrar käkar rönnbären utanför mitt fönster nu just! Sällan vi har domherrar här, så de uppskattas då de visar sig!

In English: some of my friends felt a bit intimidated by English - comments can be made in any language (as long as I understand them - Swedish, Finnish, English, German, Spanish...not so sure about my French anymore....), I'm just happy to get a sign that someone is actually reading! It might take some time for me to really get going here like in the "old place" - but I hope this site will also become a place for me where I can record things that happen, where I can unload if I'm sad/angry etc about something. Today a friend is coming for a visit - the house is a mess, but I'm too tired to care, I'll blame it on the little one :).

Inga kommentarer: