fredag 30 november 2007

Bloggaction


Orsaken till att jag blev lite nedslagen här sist och tänkte att ingen läser mig mera, var att jag kopplat mig till en s.k. "sitemeter" som ska avslöja hur många som läser min blogg. Nu vet jag att den inte funkar, för den påstår att ingen varit inne på min blogg de senaste tre veckorna, och jag har ju kommentarerna som bevis!
Här till höger sommaren sista rosor, som jag plockade i höst innan frosten (en tid sedan...) - som ett tack till alla er som faktiskt tar er tid att kommentera och därigenom förgyller min vardag lite grann varje gång. TACK!!

2 kommentarer:

Annika sa...

Men Ulla! VAD konstigt...Jag är här nästan varje dag...Har du fått till det rätt? Prova Statcounter också!! Den tror jag nästan mer på. jag har sitemeter men inser att lååångt ifrån alla besök kommer in där. Ladda ner statcounter OCKSÅ. Du kan gå in på min blogg och hitta den där...
Visst är det deppingt om ingen läser bloggen, men i ditt fall är det INTE så...

Lycka till!!! Kram!!

Anonym sa...

De där besöksräknarna funkar väldigt dåligt, tycker jag. Ett tag provade jag ett flertal och fick så olika resultat att jag numera struntar i det. Visst kollar jag någon gång ibland, men tar siffrorna med en stor nypa salt.