onsdag 21 november 2007

What a day!

Nästan ett EFIT (=ett foto i timmen) igen...men nu bara plock från dagen. Den började med intervju för lokaltv om julsamling till Hoppets Stjärna,
fortsatte med mamma-barn
(barnen verkar vara rätt materialistiska ännu....leker bara för sig själva, inte med varandra :),
sen lite lugnare eftermiddag

och på kvällen konsert med ett nytt band - New Shoes. Är gudmor till en av sångerskorna, wow, säger jag, det svängde verkligen!! Här kan ni lyssna till sköna rytmer. Sätter bara en dålig bild med, för jag ska använda något av fotona ännu. Nu fortsätter dagen ännu med ett otroligt spännande avsnitt av Heroes! Great day!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag säjer bara: tur att paketen ska vara borta före jul, annars skulle vi inte rymmas uppför trappan till mommo och moffa. Tror nog flickorna skulle bli lite besvikna då... Viola har pratat i flera veckor redan om när hon ska till Jeppo och titta på tågen hos mommo.

Anonym sa...

Vad D växer om sig hela tiden! Mera hår tycker jag han fått,det har min lilleman också, snart får man ta fram saxen.
Jag ääälskar Heroes (även om det är onödigt blodigt ibland), HUR kan nåt på TV vara så spännande? Jag som annars alltid somnar sitter som på nålar hela tiden!

h. Britt-Mari

Jemayá sa...

Obs alla: satte länk till bandets musik i texten, om ni vill lyssna!

Katt: jaa, jag hoppas allt rymdes med i den lilla paketbilen!!!

B-M: sakta men säkert växer stråden :). vilken fantasi de som skrivit ihop serien har!!

Anonym sa...

Jemayá: det lär vara tomt i trappuppgången nu. Fast allt är ju relativt förstås. Ska bli roligt att komma hem till julen i alla fall, fick nästan lite hemlängtan när jag såg Funkisknuten på bild... :)