måndag 12 april 2010

Spring!







7 kommentarer:

Anonym sa...

Affärsidé: Producera en kalender med Jeppos naturbilder, säljes till lokala företagare, antingen till husbehov eller till företagsgåva. Många företag ger kalender till sina anställda och samarbetspartners. Nåt att fundera på inför årsskifte 2011.Likaså affärsjulkort!!!Företag skickar sina egena julkort till samarbetspartners. Kram Katri

Anonym sa...

Vilka helt underbara vårbilder :)
Trollmamman
P.s. Håller med Katri om kalendern!

Anna, Fair and True sa...

Vilka härliga vårbilder! Gillar bilden på D med festisen också!

Anonym sa...

Isn't Spring great!! I have probably already asked you this, but how close to your home is this water? Julie

Jemayá sa...

Katri: bra idé, problemet är bara att jag aldrig har tid att göra det!! Frågade redan för över ett år sedan en tjej om hon kunde komma och lära mig använda photoshop för lite ett och annat med foton, än har jag inte hunnit! Men kanske när assistentjobbet tar slut! Fast på sommaren är jag säkert för trött/lat för att börja med något nytt! kram!

Trollmamman: tack (i sommar ska jag hinna läsa din blogg också :)

Anna: tack! Han har inte fått något konstigt utslag i ansiktet, det är lera som sprättat omkring :)

Julie: about 100 meters - we are right next to a road, then comes a field and behind it is the river!

Anna, Fair and True sa...

Jag hade inte ens tänkt på leran förrän nu! :)

Anonym sa...

That's nice to have such beautiful nature so close to home!

Julie