tisdag 18 maj 2010

Lådbilsrally

Ifjol orkade jag inte i väg, men nu ville vi båda se "lådorna" som i full fart kom nerför en backe mitt i centrum av Nykarleby - det var lådbilsrallyt som ordnades för sjätte gången. Tyvärr började regna riktigt ordentligt, så vi stannade inte till slutet. Men det var varmt och det var riktigt skoj :). Träffade en fd kollega och bad henne ta en bild på oss tillsammans - fast D ville inte riktigt ha tid att posera med mamma, han var så ivrig att se bilarna komma ner :). "Någon" glömde förstås att ta med regnkläder, trots att det hällde ner fyra-tiden hemma, men tack och lov fanns ett paraply kvar vid bensinstationen och en engångsregnrock hade jag i bilen.

2 kommentarer:

heffamamman sa...

Den tillställningen hoppas jag verkligen att vi också kan kolla in nångång. För det verkar ju vara hur mycket spännande som helst att titta på där för killar i lämplig ålder. :) Tack för rapporten och bilderna! Nu fick jag också se Buu-klubbsbilen, för den var jag lite nyfiken på. :)

Vad kul att cykeln har börjat rulla rätt för D!

Jemayá sa...

I fjol orkade jag inte släpa mig iväg dit, men i år visste jag att D skulle älska det - och det var jätteskoj. Nu är jag bara rädd för när han ska säga att han vill bygga bil...