torsdag 30 juli 2009

Skoj!

Fick just veta att jag ska på arbetsintervju nästa onsdag :). Det blir spännande, med personlighetstest och allt!!! Sist ett sådant gjordes var då jag sökte till guide för Finntours som 22-åring, men då var det psykologintervjuer och annat hela dagen. Sen dess har det varit mindre dramatiskt. Fattade inte alls att det var så "prestigefyllt" jobb (kurssekreterare på arbis), men det är ju ett trevligt och mångsidigt jobb, så många vill ha det. Håll tummarna för mig nästa onsdag. Det är så fart på nu (igår var vi till Tropiclandia, en badinrättning, i Vaasa med D ) och nu ska vi iväg och simma till sandgroparna, jättevarmt ute! Fest i kväll i grannbyn och och...jag skriver mera sedan då vardagen sätter in. Hoppas ni alla har det bra och sommarkänslorna kvar! Dethär är nog en av de bästa somrarna jag någonsin haft :)

3 kommentarer:

Henrik sa...

Så bra att Du kan komma på arbetsintervju, håller tummarna för dig !

Så ni var i Vasa igår så trevligt,
Du skulle ha ringt till mig, så hade jag
bjudit er på lunch och en stor, stor, mjukglass på torget.

Va bra att Du har haft en bra sommar
önskar en bra fortsättning på sommaren,
för sommaren är väl inte över fast vi går in i augusti månad.
Jag tycker om augusti månad, då kan man gå ut i skogen
för att plocka blåbär och svamp.

Kram !

Saltistjejen sa...

Underbart att du njuter så av sommaren!!! Ni verkar ha riktigt fint sommarväder också som kan bada ute! Jag håller självklart tummarna för din arbetsintervju också.
Stor kram!!

Jemayá sa...

Henrik: det är alltid tajt med tid då man ska någonstans, nu hann vi klämma in ett besök hos min kusin en halvtimme - dit har jag inte varit på cirka 15 år! Och väl inne på Tropiclandia vill man ju ta ut allt för inträdespengarna :). Akta ormarna i skogarna - en vän till mig blev nyligen biten, tack och lov verkade det ha varit en ung orm, giftet försvann rätt snabbt. kram

Saltis: tack - lite back blev det nu då katten dog, men månne jag itne snart är glad igen. Jättevarmt ute i dag också! kram