söndag 3 april 2011

Kaniner och bloggaward :)

Det är så härligt att sonen kan börja föreviga saker vi gör (med vår lilla kamera som håller på att ge upp...). Dethär är då jag flyttade Maya (tredje från vänster, svart :) och hennes ungar till två kättar i fähuset. Tyckte det var dags att börja separera pojkarna från flickorna - vill inte göra om förra höstens misstag! Nu är också pappa Elmer i fähuset i en liten bur intill Mayas och Elsas - första försöket att sätta ihop dem blev inte lyckat, så jag hoppas att Maya blir van med honom småningom och att det ska gå bättre att flytta dem samman i utomhusburen, som ju varit Elmers territorium. 

Fotografen :)

Och så är jag väldigt glad och tacksam över att ha fått en bloggutmärkelse av "My Green Blog":



Tack!! Jag ska fundera på vem jag kan ge utmärkelsen vidare till - tyvärr läser jag nästan inga andra än just "My Green Blog" mera! Inte tid helt enkelt! Men just nu är det en intensiv period - lite väl intensiv, insåg jag. Så nu har jag haft både mamma-  och barnfritt veckoslut (eg. det första i år, i januari var jag själv också borta då det hände...). Behövde verkligen få tid för mig själv. I går var jag helt upp-o-ner, men i dag känns det bra igen. Jag tror jag är en sån person som ibland måste slå i botten, för att sen igen orka kämpa vidare. 

Reglerna för Liebster Blog Award:

Denna bloggaward lämnas över till 3-5 av dina favoritbloggar, som har mindre än 100 följare.

Awarden går vidare till de du valt ut, genom att du lämnar en kommentar på deras blogg. Berätta för dem att deras blogg är en av dina favoriter och att de har utvalts till Liebster award.

Den som får awarden länkar till den person som gav den till dem, och fem av hans/hennes favorit bloggar med mindre än 100 läsare.

2 kommentarer:

Saltistjejen sa...

Vilken duktig fotograf han är D!!!!
Kul!
Och du om du inte vill skicka awarden vidare så behöver ju du inte det. Grattis till din egen utmärkelse iallafall!!
Kram!

Jemayá sa...

Tack Saltis :)