onsdag 14 februari 2007

Busy day

Igår var det jobbdag igen - några intervjuer för lokaltv. Samtidigt fick byarådet gäst från USA, borgmästaren i Halfway kommer att tillbringa tre dagar i byn. Han och vi byarådsmedlemmar hörs faktiskt i intervju på radion om ca tjugo minuter. Körde runt med honom och på kvällen var det pizza med bysbor på det lokala cafét. Hade D med så jag skulle slippa oroa mig - det gick fantastiskt bra, han hade många famnar att sitta i och jag fick både äta och prata med andra. Fick också riktigt skratt-terapi då "tant M" läste åt D - oj vad det var skönt, har skrattat alltför lite de senaste månaderna. På lördag ska Mr X och Ms Y träffa D (ännu ett spänningsmoment denna vecka) - efter det hoppas jag på en månad av lugn, ro, positiva händelser och människor...och ett välstädat hem :). Glad vändag till alla mina vänner!

4 kommentarer:

Annika sa...

Jaha, ja, hoppas Amerrrrkabesöket tyckte om byn i Finland! Det gjorde han säkert! Bra att ha D med en sådan gång.
Gillar Finlands ide med en Vändag istället för Alla Hjärtans Dag. Ha en fin vändag idag!!!

Anonym sa...

Fina foton på Daniel! God fortsättning på vändagen! H. Kia

Anonym sa...

Happy Valentine's Day!! ;-)

Jemayá sa...

Thanks to all! Hope you had a great day!

Annika: Amirikabesökaren hade så mycket program så han säkert behöver flera veckor att återhämta sig :) - några trogna vinterbadare tog honom med i vaken!!