lördag 21 april 2007

Pressblickar

Snabbt om saker i pressen - de som läst Vbl har kanske sett att man annonserar efter en "pigg och rask MAN" till en firma i Jepo....jag trodde de dagarna var förbi då könsdiskriminering pågick. Ja suck, jag får glömma karriären som industristängselläggare, eller vad det nu var de sökte.

Idag spärrade jag lite extra upp ögonen inför en artikel om Bhutan, tror jag det var. De ska rösta...men det var bilden i artikeln som var lite speciell. Inte först, en man stod framför ett utsmyckat hus. Höll redan på att bläddra vidare, men kollade in bilden på nytt - och där ståtar ett manligt organ på husväggen, ornamenterat och ..tja, i full fjong :). Lingam, eller något sådant, tycker jag mig komma ihåg att den heter... Jag undrar bara om de som satt in bilden verkligen noterat vad som fanns på väggen bakom mannen....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Reagerade på samma annons, att de skulle ha en MAN dit. :) Hälsn. BK

Anonym sa...

Jo visst har jag läst Vbl.

Jag med reagerade på annonsen och bilden ! !

kanske de ej hade satt ut bilden om de märkt nått skoj med den.

vh. Henrik