tisdag 18 december 2007

Jullov!

NU börjar mitt jullov - AAAAHHHH! Flyttade just fram en intervju med två månader, en intervju som skulle ha inneburit att jag skulle ha varit tvungen att läsa en massa böcker under jullovet. Nu har jag ingenting jag måste hålla i minnet eller förbereda mig för, förrän 3.1 - och det är ju först nästa år :). Ringde reparatören om diskmaskinen, jag gav upp, nu får någon med starkare muskler ta vid. Till höger ett par vantar jag föll pladask för på julmarknaden i söndags. D är också väldigt förtjust i dem :). Ha en bra julförberedelsetid, alla ni som läser!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka ljuvliga bilder av "tomte-Daniel" man blir alldeles varm i hjärtat av att se dem! Han ser ut att trivas ypperligt som tomte :-)!
Jag önskar er en riktigt trevlig och God Jul!
Kram från Marianne

Jemayá sa...

Tack Marianne - som det kanske syns på vissa av fotona, blev han lite led poserandet (man börjar förstå att modell-livet inte är så glamoröst alla gånger :). God jul till dig med! kram!