lördag 5 september 2009

Finsk fylla :)

Mitt i prick!

3 kommentarer:

Matildas fikarum sa...

:)

Kul!

Fritt ur hjärtat sa...

Grattis, kul med jobbet. Smart att ta timeout mitt i allt sådär bara.
Trist med D och gråtet men tror du inte det är avskedet? Barn gillar sällan avsked...gråter han hos pappa också skulle jag oroa mig, inte så mycket annars, även om det känns i modershjärtat.

Jemayá sa...

Matilda: det var så perfekt - rätt accent och allt. Lät faktiskt helt finskt, fast man inte förstod just något alls (utom vissa förstås :).

Fritt: För några gånger sen sa pappan att han faktiskt gråtit rätt länge, men jag tror att det helt enkelt blev för korta avstånd tidsmässigt mellan träffarna. Det har ju varit lite oregelbundet de senaste månaderna, så jag tror det också inverkar - men nu har vi kommit tillbaka till normal rytm, hoppas att D också hittar den snart. Nu när jag fick beskedet om jobbet är jag inte så spänd - hoppas det smittar av sig på sonen också!