söndag 20 april 2008

No words necessary!

5 kommentarer:

Annika sa...

Åh vad härligt!!!
Ord är överflödiga!

Anonym sa...

Visst är de häftiga! På vårmarknaden i fredags såg vi en flock om hela 20 stycken som cirklade sakta runt rakt ovanför torget!

Hälsningar från Ejdevägen

Jemayá sa...

Vet inte riktigt vad det är med tranor, men magiska är de! Jag var ut och körde med D till skogs, där jag hade hört att tranorna var. Det blev strid om kikaren (som jag dumt nog direkt gav till honom) och en flock på ca 20 fanns rätt långt borta, men som tur var två rätt nära vägen, så jag lyckades få dem på foto (taget genom bilfönstret!)

Anonym sa...

Oh Vad jag tycker om att se dina bilder. De är alltid lika fina :) Och varje gång kliar det i fingrarna att springa ut och fota, tyvärr har jag varit o slöat till med fotandet, men kanske jag kommer igen nu till sommaren, jag kan inte precis skylla på kamerabrist, 2 digi o en i telefonen så jag borde ju klara mig.

Trollmamman

Jemayá sa...

Roligt att höra att du gillar dem - om du ser detta vill jag bara påpeka att jag inte kan kommentera på din blogg - på nåt sätt finns jag ännu kvar som bloggare, men har ändå inga rättigheter. Har inte orkat kontakta någon, vet inte vem, om det :(. Jag har gett upp med att försöka anstränga mig med fotograferandet, har jag tur lyckas det då jag slänger iväg ett "klick", ofta blir det inte alls bra, men har man en liten med, så går det inte att söka rätt vinkel, mixtra med knappar hit och dit...du vet!