söndag 16 september 2007

Till Katri

Känns det annorlunda...? :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej kära Ulla! Ett stort Tack för underbart kort o lyxig gåva. Helgen har varit MYCKET omtumlande. Livet fortsätter som förr fastän jag nu får lära mej anv nytt efternamn. Skönt med vardag efter alla festligheter.Igår på kvällen då bara mina föräldrar o syrran var kvar, och M o jag, hade vi verandadörren öppen. En kattunge sprang in o hoppade raka spåret i famnen på mej. Katten pratar o vill inte lämna oss, o spinner som bara vad. Kan du fatta....att trots allergi, hade vi inte hjärta att slänga ut den. Mitt på natten jamade den in tillbaka, nöjde sej inte att vara vardagsrumet, jamade in i sovrummet o nöjde sej först efter att tuta mellan oss eller på oss.Amazing! (jo jag kliar, den kan nog inte stanna helt)

Jemayá sa...

Härligt att höra - och härligt med kattomtanke :)