tisdag 24 juni 2008

Semester?!

Till min stora förvåning började min semester i dag. Har en person jag vill intervjua, men han har inte möjligt denna vecka, jag har inte det nästa vecka...så det får bli till slutet av juli. Tidningen jag skulle skriva till är hur som helst på semester, men det skulle ha varit skönt att känna att man gjort det som fanns på lager. Men då det inte går, så går det inte. Får försöka skjuta undan "kom ihåg":en och ställa in mig på "vårdledig", som jag ju officiellt är. AH! Nu kan jag koncentrera mig på att ha skoj tillsammans med D istället för att hela tiden fundera hur jag får tid utan honom (för att kunna jobba).

Vilken otrolig skillnad en liten tankeförändring kan göra - känner mig redan lättare till sinnet! Skönt att intervjun inte passade denna vecka, var nog för trött för att alls göra den. Nu får jag satsa på att förhöja orken den närmaste tiden!

Inga kommentarer: