torsdag 26 mars 2009

4 saker

Blev utmanad av Linda - här ser ni vad jag gjort i dag också :):

4 TV program : Grey's anatomy, Amazing race, Let's dance (tanssii tähtien kanssa), Ugly Betty

4 saker jag gjort idag: varit på möte om artiklar för Jakobstads personaltidning, gjort klar en artikel och skickat iväg den, ringt miljoner samtal, fått hem mamma på 24 timmar

4 saker jag längtar efter: några nätter i rad att sova gott, konstant hälsa och flyt i flera månader, qigonglägret på sommaren, värme

4 saker på önskelistan: soffa, makrolins, ny bil, behandling till mig + barnvakt inkluderad :)

4 saker som avskys: dammsugare (fastnar alltid och hålls aldrig rätt väg), min glömska, min korta stubin (båda skyller jag nu just på trötthet...), att deklarera

4 saker jag tycker om att göra: Nu just: sova, bada, tända ett ljus, lyssna till musik - allt ensam. Normalt: sitta och prata med en eller några goda vänner, gå på salsalektion/qigong, få en behandling (nu just skulle shiatsu eller ayurvedamassage vara toppen - något helkropps), påta i trädgården (snart, snart...)

4 saker ja ätit idag: leftovers (höns, ris och torra salladsblad :(, wienerbröd (på mötet), en Fami (chokladstång) slank ner efter butiksbesöket, glassklubba (måste ju fira att mormor var hemma - gissa om jag gått upp i rask takt efter magsjukan :).

Utmanar: Troll- och Strandmamman (och alla som känner för en lista :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tredubbelt utmanad med andra ord :) Har hunnit svara redan.
Trollmamman

StrandMamman sa...

Har svarat på utmaningen :)