tisdag 20 mars 2007

Kort sjukdom

Känner mig lite "yr i bollen", men annars har inget hänt med hälsan. Så tydligen var det bara varningssignaler i morse - har tagit det mycket lugnt, preparerat med massa med vitaminer och hoppas att jag kommer undan med endast frustration och trötthet. Kanske det helt enkelt var det att jag var rätt trött av senaste tidens jobb och organisering. Trots att jag ville fortsätta på energikicken jag fått av det, behövde kroppen vila. Och D har haft min fulla uppmärksamhet idag. Det är lustigt, trots att lillen verkar helt försjunken i att peta på något och jag tänker att jag kan smita iväg till datorn, märker han det direkt och kommer antingen gråtande eller glatt släpande över golvet, beroende på humöret. Men mamma ska koncentrera sig på babyn, det är helt klart :). Endast på morgonen är han nöjd att titta på barnprogram på tv så länge jag fixar frukost, annars vill han ha publik. Borde man träna honom att leka ensam....?

Inga kommentarer: