måndag 11 juni 2007

List!

(Stole this one off Annika's blog)
One word answers ONLY!
1. WHERE IS YOUR CELL PHONE?: besideme :)
2. RELATIONSHIP?: ?
3. YOUR HAIR?: thicker
4. WORK?: occasionally
5. YOUR SISTER?: where?
6. YOUR FAVORITE THING?: camera
7. YOUR DREAM LAST NIGHT?: stress-related
8. YOUR FAVORITE DRINK?: redwine
9. YOUR DREAM CAR?: new
10. THE ROOM YOU'RE IN?: upstairs
11. YOUR SHOES?: comfortable
12. YOUR FEARS?: disappeared
13. WHAT DO YOU WANT TO BE IN 10 YEARS?: happy
14. WHO DID YOU HANG OUT WITH THIS WEEKEND?: family
15. WHAT ARE YOU NOT GOOD AT?: saving
16. MUFFIN?: no
17. ONE OF YOUR WISH LIST ITEMS?: conversations
18. WHERE YOU GREW UP? Jeppo
19.LAST THING YOU DID?: bills
20. WHAT ARE YOU WEARING?: shirt
21. WHAT AREN'T YOU WEARING?: pants
22. YOUR PET?: dead
23. YOUR COMPUTER?: useful
24. YOUR LIFE?: versatile
25. YOUR MOOD?: good
26. MISSING?: money
27. WHAT ARE YOU THINKING ABOUT RIGHT NOW?: sleep
28. YOUR CAR?: broken
29. YOUR KITCHEN?: better
30. YOUR SUMMER?: anticipating
31. YOUR FAVORITE COLOR?: stripes
32. LAST TIME YOU LAUGHED?: today
33. LAST TIME YOU CRIED?: May
34. SCHOOL?: farewell
35. LOVE?: hope

3 kommentarer:

Annika sa...

KUL LÄSNING!! No pants, huh??? :-)
Jag är så himla svag för listor, inte klokt egentligen. Det är lika kul att läsa listor som att fylla i själv. Får ju hejda mig så att min blogg inte bara blir en listblogg :-)))
Jättekul att läsa din lista var det iallafall!!!

Anonym sa...

Trevligt läsa Din lista

vh. Henrik

Jemayá sa...

Tack, det var ju skoj att ni gillade den. Det var svårt att hålla sig bara till ett ord, man ville ju förklara vad man menar!

Men det var ju en rätt skoj lista. Eftersom tiden vid datorn krympt rätt mycket de senaste månaderna har jag lämnat bort listor, trots att det är kul att fylla i sådana, men nu kunde jag inte hålla mig :).