onsdag 6 juni 2007

Tulipseason





4 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastic !!!!

Anonym sa...

Vad fina dom är! Var glad att rådjuren inte har blivit så många ännu... när vi var upp till Jepo i april hade rådjuren haft drive-in-restaurang (walk-in?) bland mina tulpaner fem meter från yttertrappan. Får en att börja fundera på att ta jaktkort.

Anonym sa...

När börjar du tillverka Jeppo-postkorten o t-shirten med dina fina foton! Hallåå Jeppo dags att stiga in i nya tiden och erbjuda sina turister moderna postkort med lite special image och fantasi. Inte bara potatisland o byggnader...Förslag:Dina fina foton kombinerat med lite visdomsord, Jeppohälsningar etc kram katri

Jemayá sa...

Thanks, the tulips were so beautiful, you couldn't take bad pictures of them :)

Kat(t): jösses, i centrum?! Jag har bara sett dem en gång, och tror att jag skulle bli så till mig om jag såg dem i min trädgård, så jag skulle t.o.m. unna dem mina tulipaner!

Katri: tack för tipsen! Det faller bara på att jag inte riktigt fixar det tekniska :(. Har idéer, men inte programmet (tror jag) att göra dem med. Och det skulle ta tid att sitta och försöka hitta sätt att göra dem på. Men kanske en dag...tyvärr tror jag nog att någon annan redan gjort det i det skedet :(