torsdag 21 juni 2007

Msn

Tänkte att det är bäst att jag förklarar mig lite, har fått frågor varför jag ska deleta msn. Jag tycker helt enkelt inte om den! Det tar en evighet att starta datorn på morgonen på grund av den, och "time is of the essence" numera. Jag har också skype, men använder den också sällan. Har märkt att jag helst inte vill bli avbruten när jag är på datorn, trots att det sen ändå är trevligt att chatta en stund med någon, men tankarna blir avklippta om det var något speciellt man höll på med. Ibland jobb. På något sätt känns det lite oroligt att chatta, speciellt om det råkar sig så att man gör det med flera på en gång. Fast det är i realtid, går det inte riktigt tillräckligt snabbt för min smak heller! Nä, telefonen och livekontakt - ja tack! :) Chattandet är inte riktigt min grej! Klart att man kunde sätta "stop-tecknet" då man inte vill bli avbruten, men det är ett moment till att komma ihåg. Så bara jag får reda på min skype-adress (....någon som vet hur man vet vad/var den är??), skriver jag in den på msn (så jag ändå får chatta någon gång :) och deletar sedan.

Inga kommentarer: