måndag 14 juli 2008

Beslutsångest

Det är tur man inte har jobb, för det är fullt upp med att planera in alla aktiviteter! På vintern ser man knappt någon, nu händer allt inom några futtiga veckor. Denna vecka är det flera saker samma dagar. Har inte kunnat bestämma mig vad jag ska göra, men nu börjar programmet utkristalliseras: i morgon ska D till sin pappa på en extraträff, jag passar på att bjuda två väninnor på lätt middag. På onsdag hämtar jag honom i Kokkola och fortsätter till Kaustby. Vill se Angelique Kidjo, blir spännande att se hur jag klarar det med D, konserten börjar kl 21....men vi får ju fara hem om det inte går. Konserten är utomhus, så om D är lessen, borde det inte störa andramycket. Torsdag fick jag avboka en räkafton, då jag fick inbjudan till en villa. Dit kan jag ta med D, behöver inte fundera på barnvakt, och kan själv koppla av, eftersom vi stannar över natt. Fredag börjar byadagarna, så då blir det till att ordna med det. Hoppas det skulle vara sol denna vecka!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hur orkar du med allt? Jag blir alldeles yr i bollen när jag läser om allt du tar för dig.

:)

Här tas det lugnt. En gäspning i taget, ha ha. Hoppas konserten blir fin!

Jemayá sa...

Fysiskt kanske jag blir trött, men jag tror att jag mentalt piggnar till en massa - som nästa inlägg säkert visar :)