fredag 11 juli 2008

Bröllop!

I morgon blir det fart på igen. Först ska D till sin pappa, sen hoppas jag få en snabbtid till frissan, och hitta klänning för bröllopet jag ska till på eftermiddagen. Det blir mycket sittande i bilen, först till Kokkola, sen hem, sen till Vasa. Tänkte i veckan att jag kanske måste stanna hemma och bara vila, men nu ser jag riktigt fram emot bröllopet. Det är läääänge sen jag varit på bröllop, och nu är jag faktiskt gudmor till bruden, så det är speciellt. Önskar jag hade haft energi och tid att tänka ut något speciellt till paret, men tyvärr, ingen chans. Intressant blir det i allafall eftersom det kommer att vara svensk-spanskspråkigt. Och tll Vasa tror jag inte jag varit på snart två år!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du kommer att få en underbar dag och säkert träffa glada spanjorer.
kram K

StrandMamman sa...

Hoppas det blev ett jättefint bröllop!

Anonym sa...

Låter som ett väldigt intressant bröllop! Hoppas du får det riktigt trevlig där och får träffa många nya trevliga människor!

Marianne

Jemayá sa...

K: de har columbianskt ursprung :) och utan dem skulle det faktiskt ha blivit mycket tristare!!

Strandmamman: det blev faktiskt ett av de trevligaste jag varit med om!

Marianne: tack, det fick jag :)