torsdag 11 december 2008

Bättre

Småningom återvinner livslusten igen, även om jag trodde jag skulle drunkna i mitt eget slem igår kväll...först i dag kom jag på att jag ju också har nässpray, som kunde ha hjälpt. Suck, jag är så okunnig ännu i dessa sjukdomssaker, måste lära mig vad man kan ta till när det blir riktigt förkylt! D lyckades jag också hitta mildare hostmedicin till och han har nu varit två dagar på dagis.

Annars en bra dag i dag, fick en kolumn skriven och meddelande om att en annan artikel antagits. Tjohej, nu har jag inga mer jobb i år :). Senare: stämmer inte, glömde att jag har julsändningen för lokaltv än :).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas ni börjar må bättre snart. Snorerier blir väldigt tröttsamt efter ett tag. Jag håller tummarna för att vi klarar oss från sommarförkylningarna här.

Annika sa...

Skönt att det äntligen börjar vända för er. INGA FLERA SJUKDOMAR NU!!!
Åh, kan du inte plåta lite vinterbilder från Jeppo m omnejd o lägga ut...Känner att jag vill frossa i vintern!!
KRAMAR!!!