fredag 26 december 2008

Ljusfenomen

Kvart före elva tog jag denna bild i morse från skrivbordsfönstret - solen hade just dykt upp i horisonten :). Jag har verkligen haft två "sköt om mig själv" dagar, när D varit hos sin pappa. Badat, läst, lyssnat till tredje och fjärde lektionen av Tolles och Oprahs diskussioner om "En ny jord"-boken, yogat, gett reiki åt mamma som var ganska dålig (skriver mera en annan gång om julen, varit både bra och dåligt, men allt bra nu), hämtat in ved, var ut och sparkade i morse och så har jag ju målat (se nere). D kommer hem snart så avslutar för denna gång, men känner mig glad, nöjd och tillfreds :). Hoppas alla läsare också känner så :)!

4 kommentarer:

Petchie75 sa...

God fortsättning och skönt att höra att du har haft egen-tid, det förtjänar du verkligen!
Kram
PS Fin bild, som vanligt!

Jemayá sa...

TAck Petra :). kramar!

Marianne sa...

Väldigt vacker bild! Och det låter härligt med egna dagar, även om du haft upp och ner under julen, men skönt att allt är bra nu!

Jemayá sa...

TAck Marianne - som helhet blev jultiden väldigt bra trots allt. Hoppas du också haft det fint!