onsdag 12 augusti 2009

Party one evening

Här några foton från en fin utomhusfest vi var på i slutet av juli. Vädret var helt underbart, D fick dit sin kompis V, gott att grilla maten och sen blev det till och med salsa. Värden hade bett mig undervisa lite salsa - gästerna var inte intresserade, men vi var några som lite svängde om. Det var roligt att bli påmind om dansens glädje igen. En skön kväll! (ville sätta fler foton, men blogger strular, fotona "fastnar" inte och orkar inte sitta och göra samma sak om och om igen...)

6 kommentarer:

Marianne sa...

Vad roligt med salsafest med undervisning! Synd att inte jag var med och fick lära mig lite.

Fina bilder på fina barn!
Kram!

Saltistjejen sa...

UNDERBARA bilder!!! Helt fantastiskt ljus!!!!! :-)
Det verkar ha varit en udnerbar kväll också. Att äta gott ute med vänner är ofta oslagbart tycker jag!
Ytterligare en sommarpärla till ditt sommarminneshalsband som du kan ta fram i vintermörkret!
KRAM!

Emmama sa...

Men bilder pa dig som dansar saknas ju! :)

Laste om jobbet nedan, vad synd. Haller tummarna att du snart hittar nat meningsfullt och kul att gora! Kram!

Anonym sa...

Dehär två killarna har säkert sällskap av varann även i framtiden. Oj va de är gulliga o rara.Kram Katri

Henrik sa...

Oj då, det var nog en vacker sommar bild
bra att bo i norden med ljusa sommarnätter.

får kanske fråga här, är det många här uppe i Österbotten som dansar salsa ?

Kram ! ! !

Jemayá sa...

Marianne: ja salsa är härligt, glatt och speciellt bra för kvinnokroppar (lite som magdans, antar jag :). kram!

Saltis: du har så rätt - och egentligen håller jag ju nu först och trär upp pärlorna. Det blev lite väl intensivt här mot slutet, hann inte riktigt registrera allt. Men det var faktiskt en jättefin sommar, massor med möten med folk jag inte sett på länge och det roligaste var ju att kunna göra saker och ting tillsammans med Daniel! kramar!

Emmama: Daniel brukar fråga "missä mamma" (dvs var är mamma) när vi tittar på bilder från sommaren - det är ju mest jag som håller i kameran och av någon konstig anledning fastnar jag rätt sällan på andras bilder....men jag håller på att lära upp sonen att ta foton :). Tack - månne det itne ordnar sig med jobb, jag har ju först nu börjat söka riktigt på riktigt, så månne det inte ska dyka upp något så småningom! kram!

Katri: jag tycker det är helt otroligt hur fin kontakt de har redan fast de träffas rätt sällan och V är så liten! Bådar gott inför framtiden, då de ju inte heller bor så långt ifrån varandra :). kramis!

Henrik: det var en helt underbar kväll! Tyvärr dansar inte många salsa, vad jag vet. Kanske i Vasa, de har ju salsakvällar på strampen, men eftersom jag inte mera har vbl så vet jag aldrig när det ordnas. kram