söndag 7 januari 2007

Bigger boy

Forgot to write D's new size: 8830 gr, 74 cm. Growing well!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hi!

Nice to read some English as a change...

My "guldklimp" was 9 kg when he was 5 months old!! Guess if my back is complaining ;-)....

Regards Britt-Mari

Anonym sa...

Va roligt att få följa med ert liv igen! Har saknat tänkvärda ord. (För säkerhets skull kommer jag att radera kommentaren på min blogg) Ha det bra! H. Pia (Blendas mamma)

Anonym sa...

Ulla, vill du att jag ska ta bort dig fr min länklista? Tänker på spioner o dyl?// Närpes-bon på sommaren.

Jemayá sa...

Hjälp, 5 kilo vid 5 månader...hur var det vid 8 månader??

Hej Pia!!!

O "Närpesbon" :): kalla mig gärna Jemayá på din blogg också, för säkerhets skull. Tror risken att Ms Y läser svenskspråkiga bloggar är minimal, men hon var tillräckligt motiverad för att läsa min....

Annika sa...

Skall ske...
kram, "Närpes-bon på sommaren"