onsdag 3 januari 2007

Look who's walking!

Ibland sätter jag D i gåstolen - inte varje dag - men ibland. Han har blivit jätteduktig på att hoppa och skjuta sig fram. Igår hade jag satt honom i stolen medan jag själv for och duscha. D satte av efter mig ut i farstun. Mommo satte mössan på honom, för det är ganska kallt och dragigt i farstun, men D tyckte det var jätteskoj att utforska nya ställen. Skorna var speciellt intressanta! Snart får mommo och jag höjd kondition av att springa efter honom :)

Förresten, härom kvällen kollade jag in "tandsituationen" och märket till min förvåning att sonen hade fått två nya! Båda framtänderna upptill har kommit igenom, kanske de oroliga nätterna före och runt julen var på grund av det?!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hello Jemaya !

Ja han D växer och är duktig, tänderna kommer,
säkert är har lite orolig om nätterna

Ha en bra dag
Mvh. Henrik

Annika sa...

Hej! I am baack!!! Så söt han är, din lille!!!
Tror jag det att både du och din mor får bättre kondis av att jaga D!!!

Anonym sa...

Oj kära nån´! Vilken söt grabb! Så stolt han ser ut där han står! Snart får ni nog "motionera" ordentligt både du och din mamma tror jag :-)! Det verkar nog som det skulle vara "go" i killen!! Hälsningar Marianne

Anonym sa...

Hej!
Nämen ser man på, han börjar ju snart gå. Snart sticker han iväg på upptäcksfärder. Då gäller det att hänga med -:).
Hälsn. pensionärskan

Jemayá sa...

Han är nog så rolig nu, "pratar" ("gugugugh", då han pekar och "läser" böcker för sig själv) och kommunicerar!

Anonym sa...

Så duktig han blivit!