fredag 24 oktober 2008

Rytm i livet

En mycket bra sak som dagvården fört med sig är att det blir tydligare skillnad på jobb och ledigt, vardag och helg. Det tror jag är mycket viktigt. Dessutom tycker jag mig ha mera ork med D nu då jag börjar få lite rytm i livet. Fammo och faffa är här nu, de kom främst för att jag på söndag skulle ha kunnat fara på fotoklubbens utflykt - i dag fick jag veta att den blev inhiberad. Surt. Kollade nyss med två olika singelväninnor vad de har för program i morgon, men båda är upptagna. Brukar inte ha sådana här problem - har barnvakt med inget program! Får väl bli ensamt biobesök om inte annat :(.

4 kommentarer:

Anna, Fair and True sa...

Så inga fredagsinlägg den här månaden?!

Jemayá sa...

Nej, jag meddelade om det då redan i början av månaden här på min blogg (liksom till vänster här i sektionen om "show and tell"), hade en jobbfylld månad! Men jag hänger troligen med nästa månad.

Anna, Fair and True sa...

Jag har inte heller alltid hunnit med men den här månaden var jag tvungen eftersom det var jag själv som satt temana :)

Jemayá sa...

Det var ganska svåra teman - man kunde inte bara kasta ned något, krävdes fantasi och tid, och det visste jag att jag inte hade denna månad (fantasi :)