tisdag 18 mars 2008

Ds nya rum

Kunde inte hålla mig i lördags, tog och möblerade Ds rum, fastän väggen är långtifrån färdig. Kom fram till att jag nog kan måla väggen ovanpå bokhyllan (som jag nog tyvärr behöver i rummet...) när jag står på stegen. Känns bättre nu, vi kan använda rummet, fastän väggmålningen inte på långt när är klar än. Men får måla då det blir en ledig stund....Sätter en riktigt färsk bild på D. Fick äntligen reparerat min gamla häst (varit i två bitar) och D provred i dag. Hade han inte suttit på hästen hade jag inte kunnat ta fotot - numera är det nästan omöjligt att få foto på honom, han rusar till kameran direkt han ser att jag tar fram den. Men jag har ju förstås några bilder från förr på honom :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

D är en riktig sötnos! Min mamma brukar säja att han är ett sådant charmtroll...
Alla ungar blir tydligen linslusar i något skede av livet. En del slutar aldrig vara det, som min svärfar, 66 år fyllda. :)
Är det förresten en Plasto-klassiker den där hästen? Tycker mej ha sett den på muséet här när de hade utställning med gamla Plasto-leksaker.

Anonym sa...

D gör precis som vår N, hon vill väääldigt gärna se sig på bild i digitalkameran men att få henne att stå still så man hinner få en bild är omöjligt!!! hon rusar rakt på kameran...
N:s mamma

Annika sa...

han är så söt, så söööt!!
Rummet blir ju jättefint!!

Jemayá sa...

Katt: din mamma är alltid så glad och uppmärksammar honom så mycket, så han alltid skiner upp :). Vet inte om hästen är Plasto, tittade efter, men hittade inget märke någonstans.

N:s mamma: sen om han är "fast" så han inte slipper fram till kameran blir han sur, och då blir det ju inte heller bra foton :(.

Annika: visst är han söt :). Tack, är nog nöjd med det, och det är ju inte klart ännu heller, men skönt att ha det i användning