fredag 21 mars 2008

Grrrr

Får skynda mig....har tänkt sätta in en massa foton, men var tvungen att skriva några email, och förstås att överföra fotona från kamera till dator och det har tagit OTROLIGT länge. Jag är rädd för att min dator helt pajar snart, den är så j.....a långsam. Och det verkar vara omöjligt att hitta hjälp. Skickade jsut ett email till mitt sista hopp, som jag just kom att tänka på. Om inte han kan, så får jag så lov att börja ringa runt till datafirmor, och jag vet ju att såna inte kommer hem till en, vilket jag skulle vilja, så jag själv kan lära mig vad jag kunde själv göra. Tänkte att jag måste avreagera mig först, vill inte förstöra fotona med min ilska över datorn!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Ja, din dator är faktiskt jätteslö. Försökte surfa runt lite häromkvällen då D somnat men det gick sååå långsamt...