onsdag 6 augusti 2008

Red-in-the-face

Mummy's little helper was busying himself, while I was gathering things for my fleemarket table. He came across an old lipstick and knew exactly what to do with it (a bit of handcontrol should maybe be practised...). Nowadays it seems D wears more lipstick than I (ehheh, I should've written "more often", since he definitely puts it on a bit on the heavy side :), he seems to have a sixth sense about where they are, even if I'm not using them myself. I also found my old playiron - now he takes a nap with it :). Hopefully he'll be good at ironing when he grows up, since I don't like it at all!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Då jag öppnade din blogg blev jag förskräckt i någon sekund då jag såg den första bilden av D komma fram,jag trodde nämligen till först att han hade fått skrubbsår i ansiktet, jag förstod inte att det var make up som var på gång :))
Marianne

Jemayá sa...

oj, det skulle nog ha varit än rätt allvarlig olycka i såfall :(. Nu var det bara "smärtsamt" att försöka få bort allt - halva dagen såg han ut som om han hade röd ögonskugga (dvs väldigt konstig ut), eftersom jag inte fick bort allt med en gång och han blev för nervös för att jag skulle ha fått skrubba bort allt på en gång :)