torsdag 20 november 2008

Lite panik

Någon av er kanske märkte att profiltexten försvann. Det finns en orsak till det - jag har anmält mig till en skrivarkurs på nätet och då kom också min profil med. Jag skulle helst inte ha velat blanda in min blogg i det hela, men det kan hända att det inte går på annat vis, så tog i allafall bort en aning från det som syns i min profil. Annars är jag inte så paranoid med bloggen mera, man får till exempel länka till mig (tar det som en komplimang), men använd gärna ändå Jemayá-namnet. Halkar mitt riktiga namn med i någon kommentar till exempel, är det inte hela världen.

Sen är det en helt annan sak hur det blir med skrivarkursen...känns både spännande och mycket skrämmande :). Lite lustigt är det att jag egentligen inte rymdes med först. Blev förstås besviken, men tänkte att om det är meningen att jag ska vara med, så ryms jag nog med...och så gick det. Nu gäller det att "fylla min plats" - om jag rymdes med, finns det väl en orsak till det också och det kan väl knappast vara att jag inte lyckas producera en enda text...? Det återstå att se :).

Inga kommentarer: