lördag 31 januari 2009

Utmärkelser

För en tid sedan blev jag jätte, jätteglad över att ha fått en utmärkelse av Simone. Just då hade jag inte energi att fundera vem jag kunde skicka den vidare till - jag läser så sporadiskt andra bloggar och de som jag oftast läser har Simone redan hunnit ge utmärkelser till. Men åtminstone en blogg till finns det för mig att välja - Trollmamman. Om jag kommer ihåg rätt, träffades vi på babysim första hösten med våra bebisar. Det är många gånger otroligt skönt att läsa hos henne att samma fenomen som jag upplevt också händer där (trots, skrik och bråk - menar nu barnet :). Trollmamman skriver fräscht och roligt. Lilla Trollungen är fenomenal med språket (i motsats till D) och Trollmamman delar också med sig av hans guldkorn på bloggen. Hon är värd ett "diplom" för att hon förgyller min vardag! Och så måste jag helt enkelt också ge utmärkelsen till Emma. Trots att jag läst hennes blogg en väldigt kort tid, blir jag alltid imponerad av hennes skarpa och/eller roliga iakttagelser när jag väl tar mig dit!

(Får man en utmärkelse ska man länka vidare till den/de man själv utser, och lämna en kommentar hos var och en.)

4 kommentarer:

Emmama sa...

Wow, vad glad jag blir!! :) TACK snälla du! Kram kram!

StrandMamman sa...

Jag håller också med om att Emmama:s sida är trevlig att läsa!

Jemayá sa...

Emmama: gillar dessutom dina foton - det borde jag ha tillagt :). Kram på dig och Gustav!

Strandmamman: skulle du inte redan ha fått en utmärkelse skulle du ha fått en av mig :I

Anonym sa...

Tack, kära vännen! Nu blev nog jag också jätteglad! och vad glad jag blir att höra att du blir glad av att läsa min blogg :) :) :)

Trollmamman