fredag 3 april 2009

Nu tar jag mig en glass.

Har faktiskt klickat mig igenom hela gruppen show and tellare och kommenterat på de flesta som hunnit sätta ut fredagstemat.

Har lite av protestkänsla inom mig - som vanligt borde jag gå och lägga mig, för har faktiskt jobb i morgon kväll. På morgonen ska jag med D till hans pappa. Men det är ju veckoslut och jag har haft en rätt tung dag - på grund av fysiken. Mensen kom över en vecka för tidigt, humöret har varit botten och jag har varit trött, fast D faktiskt inte väckte mig förra natten (däremot vaknade jag av mig själv halv tre, för jag har ju regelbundet blivit väckt då i över en vecka :(. Det gjorde mig däremot gott att vara ute med D ikväll en stund - vi hade inte hunnit ut tidigare, jag var helt enkelt tvungen att städa och sen var det en massa ringande hit och dit och förstås kokandet. Humöret blev bättre av friska luften och fokuserandet på det gula. Nu tänker jag lite njuta av att alla sover och ta en stund för mig själv med något gott :).

Inga kommentarer: