fredag 8 maj 2009

OUps det är fredag....sorry, inget idag!

När jag började kolla in andras bloggar märkte jag att det ju skulle vara dags för show and tell....jag är väldigt lessen, men jag har helt glömt det och dagens tema är kanske inte riktigt min grej. Dessutom är det så få från listan som besöker min blogg (i varje fall kommenterar de inte) så jag tror inte någon är speciellt lessen över att jag inte deltar - ni andra läser väl mina inlägg ändå, utan show and tell :) :). "mammaaa" hör jag i trappan, dags att servera luch. Ha ett trevligt veckoslut!

8 kommentarer:

Taina sa...

Preciiiiiiis så tänkte jag också! Klockan är nu strax efter fem på morgonen här och jag får se om ja hinner sätta ihop något idag. Måste upp tidigt och förbereda möten med Europa och pga tidsskillnaden blir det tidigt för en annan. Det är ju fredag och de vill hem tidigt...
Ha en fin helg!
Kram

Annika sa...

Det är nog lite dåligt det där att vissa inte kommenterar överallt. faktiskt ganska så dåligt tom. Tror att det är fler än du som är less på det. SPECIELLT om man själv kommenterat. Dåligt.
jag är inte heller med på temat denna vecka. har inget att säga om mat sådär.
Ha en fin helg!!
Stor kram!!

Jemayá sa...

Taina: usch vad du måste upp tidigt!!! Hoppas du också får ett fint veckoslut, kram!

Annika: jag kan inte säga att jag alltid kommetnerar, och det är rätt sällan jag gör "varvet" just på fredan, men brukar nog försöka "beta" mig igenom hela listan under veckans gång, och har jag missat någon, brukar jag söka upp äldre teman. Men då man själv inte får kommentarer känns det mindre inspirerande och till sist orkar man inte själv kommentera heller - en dialog är ju ändå det trevligaste. När det gäller mat har jag verkligen inget att komma med, däremot hoppas jag lära mig något av de andra show and tellarna :). kram!

Anonym sa...

Håller med, jag också! Den senaste tiden har jag faktiskt slutat att kommentera på alla bloggar eftersom man ändå inte får något gensvar. Jag kommenterar på mina favoritbloggar och så får det vara!
Kram och trevlig helg!

Jemayá sa...

Petchie: skönt att höra att det inte bara är min blogg som hoppas över! Men det är ju desto roligare istället med er som kommenterar och som det blir en verklig kontakt med :) Kram!!

StrandMamman sa...

Några fredagkvällar har jag försökt göra ronda hos alla och kommentera, men det tar nog jääääättelänge innan man både hunnit läsa och kommentera. Så för det mesta blir det att jag kommenterar på mina favoritbloggar + hos dem som kommenterat hos mig.

Trevlig fredag, och ett skönt morsdagsveckoslut!

Marianne sa...

Jag har också hoppat av fredagstemat, i alla fall för stunden. Ursäkta att jag inte har kommenterat på ett tag, men jag har varit helt frånvarande. Okej, jag har försökt blogga och jag har orkat läsa hos Annika och på sin höjd någon till, och sedan var jag inte inne alls igen. Men nu är jag tillbaka och jag håller just på att läsa ikapp hos alla.

Kramar!

Jemayá sa...

Strandmamman: jo, det är nog nästan omöjligt att hinna läsa alla på en gång, just därför brukar jag sprida ut det längsmed veckan...ibland hinner jag nog inte varvet. Först blir det förstås de som man har en kommunikation med, men jag tycker ändå att jag vill försöka hinna till alla som är på listan - jag vill ju att andra ska titta in hos mig också, så då måste jag ju i mån av möjlighet titta in hos dem också! Hoppas vi också skulle hinna ses i sommar! kram

Marianne: jag försår mycket väl att du inte orkat hänga med i bloggrumban, skönt bara att höra från dig igen!! Det ska ju inte vara ett stressmoment och alla har ju förståelse för att det går i vågor, ibland tar "livet" över, helt enkelt". stor kram!